Ihana aamu tänään, lähdin koirien kanssa lenkille aamulla. Vaikka oli pakkasta niin keli oli upea Aurinko mollotti taivaalla. Tänään pitää laittaa terassi siivoukseen. Meillä on ollut aina vappuna terassinavajaiset. Myös tämä vappuna juhlitaan terassilla, Grillataan ja istutaan iltaa ystävien kanssa.

Se täytyy vaan siivota. Korjata talven aikana kertyneet tavarat pois, pestä lasit ja muut kalusteet. Tuoda sinne sitä ja tätä. Laitan kuvia ennen ja jälkeen kun saan tehtyä.

Viikonlopuksi lupasivat kelin oikein ihanaksi, aurinkoa ja lämpöä pitkälle toistakymmentä astetta. Lumet ovat pikkuhiljaa sulamassa niin että polttopuu operaatio alkaa. Minä rakastan klapien tekoa. Olen tehnyt meillä 25 vuotta polttopuita ja aina se on yhtä mukavaa. Klapikoneella tehtynä se on joutuisaa. Meillä äitienpäivä,,joulu- ja syntymäpäivälahjat ovat olleet aina sellaisia käytännöllisiä esim olen saanut moottorisahan, raivaus sahan, klapikoneen, metsurin varusteet yms. Uskokaa, olen ne itse aina valinnut ja halunnut. Kun isäntä on ostanut itse niin se on kukkia, koruja yms hömppää. Olen minä lahjarahoilla matkoillakin ollut, naapurin rouvan kanssa tehdään silloin tällöin aurinkomatkoja. Löhötään rannalla viikko ja shoppaillaan. Nautittavaa!!

Syksyllä on luvassa patikkamatka Lappiin viikoksi täyshoidolla. Kesällä en Suomen kamaralta lähde minnekkään muuta kuin kotimaata kiertään moottoripyörän selässä.